1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 voturi)

polarisfinal2020”Destinație Dakar - obiectiv reconfigurat, îndeplinit. Pentru al treilea an consecutiv, un echipaj românesc, cu prezențe dâmbovițene, trece linia de sosire la Dakar!” Mai mult, ei arborează drapelul României, pe malul Lacului Rose, ”alături de românii veniți să ne întâmpine”, notează cu... sufletul și, de ce nu, cu mândrie, Claudiu Barbu, la finele celor peste 6000 de kilometri străbătuți prin deșert, la Africa ECO Race 2020!



Punct final în Africa ECO Race 2020, o competiție de anduranță, de-a lungul a peste 6000 de kilometri prin nisipurile deșertului african. Pentru majoritatea piloților, cea mai mare satitsfacție rămâne, dincolo de clasamentul general, trecerea liniei de sosire. Băieții de la Transcarpatic Rally Team - Claudiu Barbu (pilot), Marius Lupu (copilot), Silviu Glodeanu și Adrian Moldoveanu (mecanici) au reușit să aducă Polarisul la Dakar, deși n-a fost așa de sipmplu, cum mulți și-ar închipui! Din cele 54 de echipaje la Auto, au trecut linia de sosire doar 49... Deocamdată, reușita lui Claudiu Barbu este, dacă ne permiteți, cea mai bună performanță din sportul dâmbovițean, al noului an. 

”Destinație Dakar - obiectiv reconfigurat îndeplinit. Pentru al treilea an consecutiv, un echipaj românesc trece linia de sosire la Dakar și arborează drapelul României pe malul Lacului Rose, alături de românii veniți să ne întâmpine”. Locul 16 la SSV și 34 la General Auto! Cu mult sub ce ne-am propus, dar în etapele din prima parte a raliului am demonstrat că putem. Locul 4 la SSV în etapa a doua, locul 6 la General SSV după patru etape, locul 5 la General SSV după primele 5 etape - un salt de pe locul 15. Pe clasamentele intermediare, cel mai bun rezultat l-am înregistrat în etapa a treia - locul 2 la SSV și locul 4 la General Auto, la punctul de neutralizare aflat la 250 km. Cel mai important este însă faptul că nu ne-am aflat printre echipajele care au abandonat raliul, chiar dacă ne-am petrecut o noapte în deșert și chiar dacă ”tehnicul” a lucrat până la trei jumătate în ultima noapte pentru a fi siguri că Polarisul mai rezistă ultimii 280 km de legătură și specială, după aproape 6.000 km parcurși. Un Polaris RZR Turbo S, 100% stock. Pentru la anul, sigur vom primi permisiune să îl modificăm și noi puțin, iar experiența de anul acesta va contribui să aspirăm din nou la mai mult”.

Fără să comentăm rândurile de mai sus, notăm: n-a fost fost puțin băieți! Poate că la anul va fi mai bine! Felicitări și baftă în Campionatul Mondial, despre care vom vorbi în curând!

Înainte de a continua navigarea pe website-ul nostru, te rugăm să citesti Politica Cookies și Politica de Confidențialitate. Detalii