1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 voturi)

chindiasepsimihaitoboDambovitapenet, Liga 2 / Primele abonamente puse în vânzare de clubul Chindia în întreaga sa istorie nu s-au bucurat de prea mare trecere în rândul suporterilor. Retrogradarea în Liga a II-a și prețurile destul de piperate operate de conducere - opinie generală - au fost factorii care i-au făcut pe oameni să nu se înghesuie să își procure abonamente.

Cel mai ieftin, de exemplu, a costat 225 lei, în colțurile tribunei vechi, iar cel mai scump 900 lei, poziție centrală la tribuna acoperită. Dacă abonamentele erau achiziționate online se mai adăugau și taxe de livrare și emitere, deloc de neglijat, undeva la 40 lei în plus în dreptul abonamentului de 225 lei.

În aceste condiții, Chindia abia dacă a dat 100 de abonamente, 10% din targetul pe care și-l propusese conducerea. Meciul de debut al Chindiei în noul sezon va fi cu CSA Steaua, in jurul datei de 5 august.

Foto: db-sport

Înainte de a continua navigarea pe website-ul nostru, te rugăm să citesti Politica Cookies și Politica de Confidențialitate. Detalii